قصه انتظار

چرا تو را انتظار نکشم که کلید درهای گشایشی

قصه انتظار

چرا تو را انتظار نکشم که کلید درهای گشایشی

اقبال چی سروده!!


مریم از یک نسبت عیسى عزیز  ***  از سه نسبت حضرت زهرا(س) عزیز

نور چشم رحمه للعالمین  ***  آن امام اولین و آخرین
آنکه جان در پیکر گیتى  دمید ***  روزگار تازه آیین آفرید
بانوى آن تاجدار اهل أتى  ***  مرتضى مشکل گشا، شیرخدا
پادشاه و کلبه اى ایوان او  ***  یک حسام و یک زره سامان او
مادر آن مرکز پرگار عشق  ***  مادر آن کاروان سالار عشق
آن یکى شمع شبستان حرم  ***  حافظ جمعیت خیر الامم
تا نشیند آتش پیکار و کین  ***  پشت پا زد بر سر تاج نگین
در نواى زندگى سوز از حسین(ع)  ***  اهل حق حرّیت آموز از حسین(ع)
سیرت فرزندها از امّهات  ***  جوهر صدق و صفا از امّهات

مزرع تسلیم را حاصل بتول  ***  مادران را اسوه کامل بتول
بهر محتاجى دلش آنگونه سوخت  ***  با یهودى چادر خود را فروخت
نورى و هم آتشى فرمانبرش  ***  که رضایش در رضاى شوهرش
آن ادب پرورده ى صبر و رضا  ***  آسیاگردان و لب قرآن سرا
گریه هاى او ز بالین بى‌نیاز  ***  گوهر افشاندى بدامان نماز
اشک او برچید جبرئیل از زمین  ***  همچو شبنم ریخت بر عرش برین
رشته ى آیین حق زنجیر پاست  ***  پاس فرمان جناب مصطفى است
ورنه گرد تربتش گردیدمى  ***  سجده ها بر خاک او پاشیدمى

 

نظرات 8 + ارسال نظر
...صفر... پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://aragon-70.blogfa.com

دوباره سلام

واقعا درود خدا بر شما

انشالله ببی زهرا هرچی میخواین بهتون بده


یاد بگیرین نه از شما سرتره نه از چیزه دیگه آفریده شده
مثل ما آدمه
اینو میگن شیعیه علی

واقعا که دستت درد نکنه

ای بابا این چه حرفیه! بنده حقیر محب هم نیستم

f پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ http://takderakhtetanha.blogfa.com

غریب و خسته و تنها کنار خانه بنشستم
مدینه گریه کن با من که زهرا رفته از دستم
غریبی مرا مردم همه با چشم خود دیدند
میان شعله آتش گلم را با لگد چیدند
سلام مرسی از حضورت

YA30N جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.sunmecca.blogfa.com

خروج یمانی؛ نشانه حتمی ظهور
منتظرم......[گل]

حسین شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ق.ظ http://www.love-family-life.blogsky.com

سلام
آپ کردم
عنوان مطلب : آیا شکست پایان کار است ؟

saeid montazer یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ http://montazer-designed.mihanblog.com/

سلام خواهر
ممنون از حضورتون
عالی بود ، فقط عرض کنم یه ذره بهم ریختگی تو فونتهای وبلاگتون وجود داره
یا علی التماس دعا

خودم یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

هر دم به ضریح بی نشانت ای ماه

بسته ست دخیل، قلب من با هر آه

عمری ست تپش های دلم می گوید:

«یا فاطمه اشفعی لنا عندالله»
شاعر: یوسف رحیمی

محمد یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ق.ظ http://www.zhrayeman.blogfa.com

روزگارم همه اش تلخ نبودت شده است[گل]




شب و روزم همه در ذکر و سجودت شده است[گل]




گفته بودم که مرو از بر من ای صنمم[گل]




زینکه این خانه دگر گرم وجودت شده است[گل]




به دلم غصه زیاد است چه گویم ز غمت[گل]




کار این سینه دگر مدح و سرودت شده است[گل]




دوست دارم همه جا عشق تو را جار زنم[گل]




وای زان روز که قفلی به گلویت شده است ![گل]




عاشقت گشتم و سوزم ز فراقت گل من[گل]




دیده مشتاق تو و دیدن رویت شده است[گل]




لمس موی تو دگر گرچه خیالی عبث است[گل]




دست دلتنگ تو و شانه به مویت شده است[گل]




خانه ام پر شده از غم ، همه ی زندگیم[گل]




حسرتم بار دگر بویش بویت شده است[گل]




انتظارت بکشم تا به ابد همنفسم[گل]




آی و بنگر که دلم زخم نبودت شده است[گل]


[گل]

رضا سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:10 ق.ظ http://nagoftanihayedel.blogfa.com/

سلام
ایام فاطمیّه را به شما تسلیت می گویم به همین مناسبت با کاری جدید به روزم سری بزن.
یازهرا
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد